ttezzy

Hej! Jag heter Tesla Rostö och är 14 år gammal. Jag är en sprallig tjej som älskar att rida och vara med kompisar. På denna blogg kommer jag uppdatera vardagligen om mitt liv.😊

Sista april

Hästar, Jason Permalink1
Hola!

Igår var det sista april så det var en mysdag för mig och Jason. Det blev ett barbackaritt ut i skogen. Sen vart det lite trav inne på banan. Efter det så gick jag mot ängen och Jason fick äta lite gräs och äta lite morötter, samtidigt som vi hade en pratstund.

Idag tänkte jag rida lite dressyr och öva på sidverts, för att Jason vill gärna bara springa når han gör det för att han orkar inte jobba. Men idag kommer det nog bli ett hårt pass! Kommer förmodligen inlägg om det efter ridpasset!

Här kommer lite bilder på Jason när han lekte lite modell.




Självklart den klassiska bilden som alla ryttare har hundratals av i mobilen.
#1 - - isasriddagbok.blogg.se:

Åh vad mysigt med barbacka! Det har jag inte gjort på typ 1½ år!

Svar: Ja verkligen! Oj kanske dax att göra det snart då? Haha ;)
Tesla Rostö

Till top